Asioinnin tarkastelu ja muokkaaminen
Hyvinvointitarkastuksen kyselyt näkyvät asukkaan asioinnilla. Vastaamattoman kyselyn edessä on valkoinen pallokuvake.
Saat ilmoituksen, kun asiakas on vastannut kyselyyn. Vastatussa Terveystarkastuksessa ja Elämänlaatukyselyssä on merkkinä värillinen (liikennevalovärit) pallokuvake tuloksen mukaan, ja vastatussa Suunterveyskyselyssä on harmaa pallokuvake. Näet asioinnilta kyselyn tulokset ja asiakkaan antamat vastaukset. Voit kopioida tulokset ja/tai vastaukset ja tallentaa ne esim. asiakas- tai potilastietojärjestelmään käyttämällä Kopioi asiointi tekstiksi -toimintoa. Lue lisää toiminnosta: 2.5 Kirjaaminen
Voit lisätä asiakkaan hyvinvointitarkastukselle myös valmennuksia asioinnin Valmennukset-osiossa. Lue lisää valmennuksien lisäämisestä asukkaan asionnille: Lisää valmennus
Hyvinvointitarkastukseen vastanneelle asiakkaalle voidaan tarjota mahdollisuutta varata aika ammattilaiselle kyselyn tulosten käsittelyä varten, mikäli alueella on otettu käyttöön Omaolon ajanvarausintegraatio. Ajanvarausoikeus näkyy asioinnin yhteenvetonäkymässä ja tällöin näkyviin tulee erillinen Ajanvaraukset-osio. Asiakkaalle ilmoitetaan, mihin mennessä aika on varattava. Lue lisää ajanvarauksesta: 2.4 Ajanvaraus.
Lyhyesti:
- Hyvinvointitarkastuksesta syntyy erillinen asiointi.
- Näet asioinnin Yhteenveto-osiossa asiakkaan kyselyt. Pallokuvake kyselyn edessä kertoo, onko kyselyyn vastattu.
- Pääset tarkastelemaan asiakkaan vastauksia painamalla kyselyn yhteenvedon alapuolella olevaa painiketta.
- Voit lisätä asiakkaalle valmennuksen tai valmennuksia.