Siirry sisältöön

DigiFinland

Omaolo.help
  • sv
  • en
‹ Takaisin DigiFinland.fi
Etusivu  /  2. Oirearviot  /  2.3. Asiointi  /  Muut avoimet asioinnit
Ohita sivuvalikko ja siirry sisältöön
  • Etusivu
  • Verkkokoulutus
    • 1. Yleistä Omaolosta
      • 1.1. Mikä Omaolo on
        • Omaolon käyttötarkoitus
        • Omaolon käyttäjäryhmät
        • Omaoloon liittyvät varoitukset
        • Tuetut käyttöympäristöt
      • 1.2. Sanasto
      • 1.3. Omaolon hyödyt
      • 1.4. Miten Omaolo vaikuttaa sinun työhösi?
        • Terveydenhuollossa
        • Sosiaalihuollossa
      • 1.5. Mitä kertoa Omaolosta asukkaalle?
      • 1.6. Ohjeita digivuorovaikutukseen
      • 1.7. Kirjautuminen
    • 2. Oirearviot
      • 2.1. Oirearvio
        • Kiireellisyysluokka
        • Oirearvio asukkaan näkökulmasta
        • Oirearviot lääkinnällisenä laitteena
      • 2.2. Työjono
        • Ryhmän työjono
        • Käytöstä poistuva työjono
        • Tehtävän käsittely työjonossa
          • Valikko
          • Ota tehtävä
          • Avaa tehtävä
          • Tehtävän siirto
          • Muuta kiireellisyysluokkaa
          • Merkitse keskeneräiseksi
        • Tehtävän suodattaminen työjonosta
        • Työpöytäintegraatio
      • 2.3. Asiointi
        • Asioinnin luominen
        • Asioinnin muokkaaminen
        • Viestintä asiakkaan kanssa
        • Asiakkaan tiedot
        • Muut avoimet asioinnit
        • Ammattilaisen tiivistelmä
      • 2.4. Ajanvaraus
      • 2.5. Ilmoitukset
      • 2.6. Kirjaaminen
      • 2.7. Hoidon päättäminen
      • 2.8. Kirjaudu ulos
    • 3. Koronavirustaudin oirearvio
      • 3.1. Koronavirustaudin (COVID-19) oirearvio
        • Kiireellisyysluokka
        • COVID-19 -oirearvio asukkaan näkökulmasta
      • 3.2. Vaikutukset terveydenhuollon ammattilaisten työhön
      • 3.3. Koronavirustaudin oirearvion erityispiirteet
      • 3.4. Pikaohje
      • 3.5. Puolesta asiointi Omaolossa
    • 4. Hyvinvoinnin kokonaisuudet
      • 4.1. Hyvinvoinnin palvelut
        • Mitä hyvinvoinnin kokonaisuudet tarkoittavat sinun työssäsi?
      • 4.2. Määräaikaistarkastuksen esitietolomake
        • Kutsun luominen
        • Kutsuun tulleet vastaukset
        • Lähetetyt kutsut
        • Kutsun poistaminen
      • 4.3. Terveystarkastus
      • 4.4. Hyvinvointitarkastus
        • Lisää hyvinvointitarkastus
        • Asioinnin tarkastelu ja muokkaaminen
      • 4.5. Hyvinvointivalmennukset
        • Lisää valmennus
      • 4.6. Pitkäaikaissairauksien seuranta
        • Lisää verenpaineen seuranta
        • Seurantatietojen tarkistaminen
    • 5. Palveluarviot
      • 5.1. Palveluarvio
    • 6. Tietoturva ja tietosuoja
      • 6.1. Tietojen tallentaminen Omaolossa
      • 6.2. Tietosuoja-asetuksen mukaiset velvoitteet
      • 6.3. Rekisterit ja vastuut Omaolossa
      • 6.4. Ammattilaisen käyttöoikeudet
      • 6.5. Valvonta
      • 6.6. Tietoturva
    • 7. Testaa ja harjoittele
      • 7.1 Testaamisen ohjeet
      • 7.2 Kirjautuminen testiympäristöön
      • 7.3 Harjoitustehtävät
        • Tehtävä 1: Oirearviot
        • Tehtävä 2: Palveluarviot
        • Tehtävä 3: Hyvinvointitarkastus
        • Tehtävä 4: Määräaikaistarkastuksen esitietolomake
    • 8. Dreambroker -kanava
  • UKK
  • Sivuston ohje
  • Ota yhteyttä

Muut avoimet asioinnit

Lukuaika: 2 minuuttia | Tulosta

  • Asioinnin luominen
  • Asioinnin muokkaaminen
  • Viestintä asiakkaan kanssa
  • Asiakkaan tiedot
  • Muut avoimet asioinnit
  • Ammattilaisen tiivistelmä

Jos asiakkaalla on useita avoimia asiointeja Omaolossa, voit avata näytölle listauksen asiakkaan muista avoimista asioinneista. Voit nähdä vain niillä työjonoilla olevat asioinnit, joihin sinulla on käyttöoikeus. Listauksessa näytetään 50 vanhinta avointa asiointia. Listauksessa näytetään avointenasiointien lukumäärä sekä asioinnin saapumisaika, aihe, vastuuhenkilö ja tehtävän tila. Listanäkymästä ei pääse siirtymään suoraan asioinnille. Asiakkaan muista avoimista asioinneista tulee näkyviin työjonolle infokuvake ja linkki, ja asioinnin sivulla asiointeihin on linkki otsikkokentän metatiedoissa.

Myös uuden asioinnin luontinäkymässä on linkki asiointeihin, jos asiakkaalla on ennestään avoimia asiointeja sinulle näkyvillä työjonoilla.

Näin katsot asiakkaan muut avoimet asioinnit

Työjonolla asioinnin lisätietokentässä on sininen numerokuvake, jos asiakkaalla on useita avoimia asiointeja. Numero ilmaisee avointen asiointien lukumäärän sinulle näkyvillä työjonoilla. Jos asiakkaalla on vain yksi avoin asiointi, asioinnin lisätietokentässä ei ole numeroa.

Paina Katso muut avoimet asioinnit -linkkiä. Asioinnit listataan näytölle.

Asioinnin sivulla otsikkokentässä on linkki asiakkaan avoimiin asiointeihin, jos niitä on sinulle näkyvillä työjonoilla enemmän kuin yksi. Katso avoimet asioinnit -linkin perässä on suluissa avointen asiointien lukumäärä.

Avaa avointen asiointien lista painamalla Katso avoimet asioinnit -linkkiä otsikkokentässä

Katso muut avoimet asioinnit asioinnilla

Jos avointen asiointien haussa tapahtuu virhe, asioinnin sivulla näytetään Katso muut avoimet asioinnit -linkin tilalla virheilmoitus ”Virhe muiden asiointien haussa”. Voit yrittää hakea asioinnit uudelleen päivittämällä selaimen sivun tai hakemalla työjonolta asiakkaan asioinnit asiakkaan henkilötunnuksella.

Asiointien listauksen voi sulkea painamalla Sulje-painiketta tai näppäimistön Esc-painiketta.

Jos haluat nähdä myös menneet asioinnit (suljetut tehtävät), suodata tehtäviä työjonolla henkilötunnuksen ja tilan mukaan.


Lyhyesti:

  • Jos asiakkaalla on useita avoimia asiointeja Omaolossa, voit avata näytölle listauksen asiakkaan muista avoimista asioinneista.
  • Voit nähdä vain niillä työjonoilla olevat asioinnit, joihin sinulla on käyttöoikeus.
‹ Asiakkaan tiedot
Ammattilaisen tiivistelmä ›

Omaolo.help

Omaolo.help on ammattilaisten sähköinen koulutusalusta, joka avulla Omaolon tuki ja käyttöohjeet ovat käytössäsi 24/7.

Hyödyllisiä linkkejä

DigiFinland Oy
Omaolo
Terveysportti
Kustannus Oy Duodecim
THL

Anna palautetta

Voit antaa palautetta yhteydenottolomakkeen kautta.

  • Tietosuoja
Siirry takaisin päävalikkoon