Merkitse keskeneräiseksi
Ammattilainen voi merkitä tehtävän keskeneräiseksi, kun on käsitellyt tehtävän omalta osaltaan ja odottaa seuraavaksi reagointia asiakkaalta, esimerkiksi vastausta viestiin. Toiminnon avulla voit seurata oman työjonon ja tehtävien edistymistä. Tämä toiminto on suunniteltu ammattilaisten arjen hallintaa helpottavaksi työkaluksi, jos omassa työjonossa on paljon tehtäviä.
Tehtävän voi merkitä keskeneräiseksi, jos joku ammattilainen on ottanut tehtävän hoidettavakseen ja asiakas ei ole ehdottanut asioinnin päättämistä eikä tehtävää ole kokonaan suljettu. Voit merkitä tehtävän keskeneräiseksi sekä työjonolla että asioinnin sivulla.
1. Työjonolla avaa tehtävän toimintovalikko ja valitse ”Merkitse keskeneräiseksi”:
2. Asioinnin sivulla paina Valikko-painiketta ja valitse ”Merkitse keskeneräiseksi”. Tehtävä siirtyy Merkitty keskeneräiseksi -tilaan:
Merkitty keskeneräiseksi -tila poistuu:
- Asiakas lähettää viestin
- Asiakas ehdottaa asioinnin päättämistä
- Asiakas peruu varatun ajan
- Asiakas muokkaa tavoitetta
- Asiakas täyttää asiointiin liitetyn kyselyn
- Ammattilainen siirtää tehtävän toiselle ammattilaiselle tai toiseen työjonoon.
Voit hakea keskeneräiseksi merkityt tehtävät näkyviin omalle työjonollesi hakemalla tehtäviä tilan
mukaan. Valitse tilaksi ”Keskeneräiseksi merkityt”:
Huom.! Kun asiakkaan hoitoprosessi on kokonaisuudessaan valmis, asiakkaan asiointi päätetään, jotta se ei jää työjonolle roikkumaan!
Lyhyesti:
- Voit merkitä tehtävän keskeneräiseksi Oman työjonon työkaluvalikosta tai asiakkaan asiointinäkymän valikosta.
- Keskeneräiseksi merkityt tehtävät poistuvat työjonon oletusnäkymästä.
- Tehtävät tulevat uudestaan näkyville työjononäkymään, jos asiakas lähettää viestin, ehdottaa asioinnin päättämistä, peruu varatun ajan, muokkaa tavoitetta, täyttää asiointiin liitetyn kyselyn tai jos ammattilainen siirtää tehtävän toiselle ammattilaiselle tai toiseen työjonoon.
- Voit hakea keskeneräiseksi merkityt tehtävät näkyville hakemalla tehtäviä tilan mukaan.
- Kun asiakkaan hoitoprosessi on kokonaisuudessaan valmis, asiakkaan asiointi päätetään, jotta se ei jää työjonolle roikkumaan!