DigiFinland kehittää tiedonkeruu- ja raportointiratkaisua osana THL:n johtamaa Asiakaspalautetiedon kansallinen yhtenäistäminen -projektia. Projektissa tavoitteena on, että sote-palvelujen asiakaspalautetta kerätään yhtenäisellä ja asiakaslähtöisellä tavalla koko maassa ja kaikilta hyvinvointialueilta. Hyvinvointialuekohtainen asiakaspalautetieto halutaan eri toimijoiden ja myös kansalaisten käyttöön ja vertailtavaksi.
Osana projektia tarjoamme alueille myös tukea asiakaspalautejärjestelmien hankintaan sekä teknistä tukea datan yhtenäistämiseen liittyvissä kysymyksissä.
Tietojen käsittelyssä ja raportoinnissa hyödynnetään DigiFinlandin Tietojohtaja.fi-palvelua.
Lue lisää: Asiakaspalautetiedon kansallinen yhtenäistäminen (Aspa) -hanke
Palvelu: Asiakaspalautetiedon kansallinen yhtenäistäminen (Aspa) -hanke
Ohita sivuvalikko ja siirry sisältöön
- Toimintamme
- Asiakaspalautetiedon kansallinen yhtenäistäminen (Aspa) -hanke
- Cirrus – Pilvipalveluiden tietosuojan kehittämishanke
- Hoidonperusteet.fi
- Integraatiot
- Navigaattoripalvelut-projekti
- Jatkuvan oppimisen digitaalinen palvelukokonaisuus -hanke (JOD)
- Omaolo-palvelu
- Omasuuntima-palvelu
- Omavire – Työ- ja toimintakyvyn itsearviointi
- Pelastustoimen tietojärjestelmäprojektit
- Polis-kansalaiskeskustelualusta
- Päivystysapu 116117
- Ryhti-muutostuki-projekti
- Sähköinen arkistointi
- Sähköinen perhekeskus
- Tarmoa – Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen (HYTE) palvelukonsepti
- Tietojohtaja.fi-palvelu
- Käyttöönottoprojekti
- Tietojohtaja-alustan arkkitehtuuri
- Palvelu: Väestön hyvinvointi ja terveys, Tarve
- Palvelu: Omaolo-analytiikka
- Palvelu: Sähköinen perhekeskus-analytiikka
- Palvelu: Päivystysapu-analytiikka
- Palvelu: Hoidonperusteet.fi-analytiikka
- Palvelu: Asiakaspalautetiedon kansallinen yhtenäistäminen (Aspa) -hanke
- Virta-hankkeen tuotokset
Liity uutiskirjeen tilaajaksi
Uutiskirjeen tilaajana saat kerran kuukaudessa ajankohtaista tietoa yhtiössämme käynnissä olevista projekteista sekä muista ajankohtaisista asioista.