Teemme jatkuvasta paljon töitä sen eteen, että toimintamme ja kehittämämme palvelut ovat laadukkaita ja turvallisia. Tästä yhtenä osoituksena ovat yhtiölle myönnetyt ISO 9001:2015 ja ISO 13485:2016 sertifikaatit.
DigiFinlandin laatupolitiikka
Kehitämme ja tuemme kansallisia digitaalisia ratkaisuja, jotka ovat toimivia, turvallisia ja asiakkaidemme saavutettavissa. Tavoitteenamme on, että palvelumme perustuvat tutkittuun tietoon, ovat vaikuttavia ja kustannustehokkaita sekä tuottavat lisäarvoa asiakkaidemme toimintaan ja elämään.
Toimintamme lähtökohtana ovat asiakkaidemme tarpeet ja odotukset. Käymme jatkuvaa vuoropuhelua sidosryhmiemme kanssa. Kumppanuuksien ja yhdessä tekemisen avulla mahdollistamme ketterän kehittämisen, hyvien käytäntöjen jakamisen ja asiantuntijuuden hyödyntämisen parhaalla mahdollisella tavalla.
Haluamme, että meillä on hyvä tehdä töitä. Olemme haluttu työpaikka, jossa tuemme henkilöstöämme innovoimaan rohkeasti uutta. Meille on tärkeää sisäinen yhteistyö, henkilöstön osaaminen ja osaamisen kehittäminen tavoitteidemme mukaisesti. Toimintamme laatu syntyy hyvin organisoidusta arjen toiminnasta, missä jokainen henkilöstön jäsen tietää tavoitteensa ja vastaa oman työnsä laadusta.
Sitoudumme noudattamaan voimassa olevia viranomaissäädöksiä ja -ohjeita sekä toimimaan strate-giamme mukaisesti. Arvioimme ja todennamme tavoitteidemme toteutumista sekä parannamme toimintaamme jatkuvasti yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.
1.10.2020
Mirva Antila
