Teemme jatkuvasti paljon töitä sen eteen, että toimintamme ja kehittämämme palvelut ovat laadukkaita ja turvallisia. Tästä yhtenä osoituksena ovat yhtiölle myönnetyt ISO/IEC 27001:2022, ISO 9001:2015 ja ISO 13485:2016 sertifikaatit.
DigiFinlandin tietoturva- ja tietosuojapolitiikka:
DigiFinlandin laatupolitiikka
DigiFinlandin on päivittänyt laatupolitiikkansa vastaamaan yhtiön uutta omistajastrategiaa. Hallitus hyväksyi laatupolitiikan päivityksen 21.3.2025 kokouksessaan. Päivitys tuo entistä selkeämmin esiin asiakasnäkökulman sekä sitoutumisen sisäiseen kustannustehokkuuteen.
Laatupolitiikka on ISO 9001- sekä ISO 13485-standardien vaatimus ja sen tarkoitus on tukea organisaation strategiaa ja varmistaa, että laatu on linjassa yrityksen tavoitteiden ja toimintaympäristön kanssa. Laatupolitiikka luo perustan selkeiden laatutavoitteiden asettamiselle ja mittaamiselle, jotka ohjaavat päivittäistä työtä ja kehittämistä. Politiikka sisältää sitoutumisen täyttämään kaikki asiakkailta ja sidosryhmiltä asetetut vaatimukset, varmistaen näin organisaation uskottavuuden ja lainsäädännön noudattamisen. Lisäksi laatupolitiikka korostaa jatkuvan parantamisen tärkeyttä, sitoutuen laadunhallintajärjestelmän kehittämiseen ja prosessien optimointiin.