Yksi arvoistamme on toimia asiakaslähtöisesti. Se kertoo aidosta halustamme palvella asiakkaita ja kehittää toimintaamme asiakkaiden parhaaksi. Oli ilahduttavaa päästä heti uuden roolin alussa toukokuussa kohtaamaan molempien asiakaskohderyhmiemme, valtio- ja alueasiakkaiden edustajia, kasvokkain Valtio Expossa ja Sote ATK-päivillä. Tilaisuuksissa kävimme hyviä ja innostavia keskusteluja, jotka auttavat meitä yhä paremman asiakaskokemuksen synnyttämisessä.
Toimintakenttämme on laaja ja jokainen asiakkaamme on ainutlaatuinen. Laajuudesta huolimatta olemme uskollisia myös toiselle arvollemme: etenemme rohkeasti ja ketterästi saavuttaen tuloksia. Olemme kompaktin kokoinen organisaatio ja aiomme pysyä sellaisena.
Tavoitteenamme on olla helposti lähestyttävä ja asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla palveleva yhtiö. Haluamme toimia kolmannen arvomme mukaisesti ja osoittaa kunnioitusta ja luotettavuutta kaikessa tekemisessämme. Uusien asiakkuuspäälliköidemme, joilla jokaisella on nimetyt asiakkaat, tehtävänä on kuunnella asiakkaiden tarpeita, toiveita ja palautetta sekä tuoda palveluita, ihmisiä ja osaamista entistä lähemmäs asiakkaita.
Laajemmin asiakkuustyössä on mukana koko DigiFinlandin tiimi. Meitä kaikkia tarvitaan hyvän tulevaisuuden rakentamiseen. Ja lopuksi – Tehdään se yhdessä.
Susanne Nygård
kaupallinen johtaja
DigiFinland