Vi arbetar ständigt för att vår verksamhet och våra tjänster ska vara av hög kvalitet och säkra. Ett bevis på detta är certifikaten ISO/IEC 27001:2022, ISO 9001:2015 ja ISO 13485:2016 som beviljats bolaget.
Kvalitetspolitik
Vi utvecklar och stöder nationella digitala lösningar som fungerar, är säkra och tillgängliga för våra kunder. Vårt mål är att våra tjänster ska grunda sig på forskningsdata, vara effektiva och kostnadseffektiva samt skapa mervärde för våra kunders verksamhet och liv.
Utgångspunkten för vår verksamhet är våra kunders behov och förväntningar. Vi för en kontinuerlig dialog med våra intressentgrupper. Med hjälp av partnerskap och samarbete gör vi det möjligt att utveckla smidigt, dela god praxis och utnyttja expertis på bästa möjliga sätt.
Vi vill att det ska vara bra att jobba hos oss. Vi är en eftertraktad arbetsplats där vi stöder vår personal i att modigt skapa nytt. För oss är det viktigt med internt samarbete, personalens kompetens och kompetensutveckling i enlighet med våra mål. Kvaliteten på vår verksamhet uppstår ur en välorganiserad vardaglig verksamhet, där varje personalmedlem känner till sina mål och ansvarar för kvaliteten på sitt eget arbete.
Vi förbinder oss att följa gällande myndighetsbestämmelser och -anvisningar samt att följa vår strategi. Vi utvärderar och verifierar att våra mål uppfylls och förbättrar ständigt vår verksamhet i samarbete med våra kunder.
30.8.2022
Mirva Antila