Ibruktagningsprojektet inleds alltid i förutrednings- och planeringsskedet, där utgångspunkten är att gestalta klientens behov. Behoven kartläggs tillsammans med kunden. Även projektets slutmål beskrivs i förutrednings- och planeringsskedet.
Förutredningsprojektet kan också genomföras som ett separat projekt, utifrån vilket kunden har beredskap att fatta beslut om investeringens lönsamhet och det egentliga projektavtalet.
Ibruktagningsprojekt
Passera innehåll
- Vår verksamhet
- Projektet för nationell förenhetligande av klientresponsuppgifter (Aspa)
- Cirrus – Projektet för utveckling av dataskyddet för molntjänster
- Elektronisk arkivering
- Elektroniskt familjecenter
- Hoidonperusteet.fi
- Projektet Digitala servicehelheten för kontinuerligt lärande (JOD)
- Integrationer
- Jourhjälpen 116117
- Omaolo
- Omasuuntima-tjänsten
- Omasuuntima
- Omavire – Självutvärdering av arbets- och funktionsförmågan
- Projektet Ryhti-förändringsstöd
- Tarmoa – Servicekoncept för främjande av hälsa och välfärd (HYTE)
- Tietojohtaja-tjänsten
- Virta-projektet
Prenumerera på nyhetsbrevet (endast på finska)
När du prenumererar på nyhetsbrevet får du varje månad aktuell information om pågående projekt i vårt bolag och om andra aktuella frågor.