Professionell sammanfattning
Den professionella sammanfattningen hjälper till att förstå den övergripande informationen i kundens fall. Sammanfattningen är också enkel att kopiera till organisationens patientinformationssystem.
Du hittar den professionella sammanfattningen i kunden ärendesammanfattning. I sammanfattningsvyn kan du granska kundens resultat eller se alla kundens svar genom att trycka på knappen Se alla svar. Svaren öppnas i ett nytt fönster.
Du kan utnyttja den professionella sammanfattningen när du dokumenterar patientens vård i din organisations patientinformationssystem. Läs mer om dokumentation: 2.6 Dokumentation
Du kan också se kundens svar när du skriver ett meddelande till kunden; när du skriver ett meddelande till kunden på en ärendesida som innefattar ett formulär som kunden har fyllt i, kan du öppna kundens svar på skärmen samtidigt genom att trycka på ”Visa formulärsvaren”.
Kundens svar öppnas på höger sida av webbläsarfönstret. Om ärendet innefattar flera ifyllda formulär, tryck på knappen Visa formulärsvaren och välj det formulär du vill se från den öppnade menyn.
I korthet:
- Den professionella sammanfattningen hjälper till att urskilja väsentlig information i kundens ärende.
- Du hittar den professionella sammanfattningen i kundens ärendesammanfattning.
- Sammanfattningen är också enkel att kopiera till organisationens patientinformationssystem.