Uppföljningsinformationens kontroll
När kunden har fyllt i uppföljningsformuläret får du ett meddelande i Omaolo. Gå till ärendet från meddelandet eller sök efter ärendet i arbetskön.
I ärendets sammanfattningsvy under rubriken Resultat ser du namnet på uppföljningsformuläret och information om när kunden har fyllt i formuläret.
Öppna kundens svar genom att trycka på knappen Se alla svar. Från svaren kan du också se om kunden har bokat en tid för att gå igenom svaren och om han eller hon begär kontakt i samband med det.
I korthet:
- När kunden fyller i uppgifterna för blodtrycksbehandlingsplanen får du ett meddelande i Omaolo. Du kan gå direkt till ärendet genom att trycka på meddelandet eller söka ärendet från arbetskön.
- Från sammanfattningen av ärendet ser du när kunden har fyllt i uppgifterna.
- Du kan gå till att granska kundens svar genom att trycka på ”Se alla dina svar”.
- Från svaren kan du också se om kunden har en bokad tid för att gå igenom svaren eller om han/hon begär kontakt i samband med det.